fredag 19 december 2008

Sista klapparna...??

Då var det fredag igen.
Ännu en arbetsvecka till ända.
Tyvärr så vart jag sjuk men det är inget jag kan göra åt.
Har vart ute och fixat de sista julklapparna nu under dagen.
Fick bli en sväng till Bergvik. Jag fick iaf tag på det jag ville efter lite missöden. :)
Så ikväll blir det till att slå in de sista klapparna.
Skönt att ha allt detta fixat.
Det vart två julstärnor också. Får väl se om jag lyckas att hålla dem liv i dem.
Fast ska jag va ärlig så har jag ingen julkänsla alls.
Känns lite som det kvittar just nu.
Vart är snön????
Det va mycke bättre förr ju. Då va det riktigt vintrar iaf.
Men det är ju några dagar kvar....
Har även vart till jobbet och hämtat ut rikskupongerna.
Det va näst sista häftet jag får plocka ut.
När Carema tar över så är det slut på den förmånen tyvärr.
Men ska nog överleva ändå.
Har inte vart så mycke kuponger som gått åt den sista tiden.
Verkar vart dåligt med mat överhuvvetaget.. :/
Ställde mej på vågen idag och de va inte så bra kanske...
Tappat 2,5 kg...Ops.
Men jag har inte haft så mycke till matlust den sista tiden.
Ska nog bli bättre ordning när jag blir mindra förkyld.
Jag LOVAR!!! :)

Nu ska jag grejsa vidare här...

// Per

Inga kommentarer: