tisdag 2 december 2008

Så trött på dom...

Vet ni vad???
Jag är sååå jädra trött på telefonförsäljare och gud vet allt va de är som håller på och ringer mej.
De ringer typ hela tiden. Just nu är det 2 st 08 nr. 1 046 nr eller va det är. Och även 1 från Karlstad.
Men snälla!! Sluta!! Låt mej va!! Jag tänker inte svara ändå.
Frågan är om inte dessa nr räknas när man är med i NIX???
Ska man behöva byta till skyddat nr eller vad ska jag göra????
Kanske ska svara och säga att ge f*n i mej..:)
Trött på dom är jag iaf.
Ska se vad jag kan göra åt detta elände.
Har jobbat idag igen.
Men nu får jag lite ledigt som ni kanske såg i det jag skrev igår.
På jobbet va det rätt okej idag. Hade ingen resurs då personalen på 2:an hade annat för sej på arbetstid. :)
Jag försökte mej på att göra ren ugnen. Mindre skoj.
Så här såg den ut.....

Syns inte så bra men den va inte rolig att göra ren iaf. :/
Har vart och spelat lite innebandy ikväll också.
Måste bara säga en sak..
I match 2.(Vi kör först till 10)
Då gjorde jag 8 av de 10 målena.
*Så...Nu har jag fått sagt det*
Och eftersom det är min blogg så säger jag vad jag vill här. ;)
Kan även tala om att jag har en sak uppbokat den 17 Januari 2009.
Då ska jag jag nämligen på 100 års kalas i årjäng.
Det är min farfars bror som fyller år....
Å det får man inte missa. Inte alla dagar man får gå på 100 års fest.

Natti på er....

// Per

Inga kommentarer: