tisdag 23 december 2008

Kvällen innan...

Ja då sitter man här då...
Kvällen före självaste julafton.
Julmusiken "skrålar" ur laptopen....
Har värsta julstämningen ju.
Hmmm. Men det är något som fattas.*Tänker*
Någe kallt och vitt.
Snön....Vart är snön???
Kan ju säga att det finns lite snö här i Kil... ;)
Kom ihåg att jag sa lite nu. *Kort kommer imöra*
Efter jobber så gick jag hem och packade väskan för min "tomteturné".
Blir kvar här i Kil inatt och imorgon åker vi upp till syrran i Forshaga.
Vi ska fira julen med Jockes familj.
Ska bli spännande och se hur lille Johan reagerar när han får se den riktiga tomten.

Tomten... :)
Hoppas inte Johan blir rädd för tomten bara.
Ska bli skönt med en ledig dag innan resten av jobbveckan.
Ang. jobbet....
Vi har ju ALLTID fått en julklapp plus att vi har fått julbord också.
Men iår så fick vi bara julbordet. Ingen julklapp. :(
Ska jag va ärlig så hade jag kunnat avstå julbordet för julklappen.
Får så dåligt va julbordet.....
Iår fick vi på våningen dela på en chokladask...på 12 personal om nattpersonalen ska va med på den. 2 bitar var kanske? :/
Sedan så måsta alla mammor "där ute" få en eloge.
Tänker på allt slit de har haft för att få ordning på allt inför julen.
Vad önskar jag mej i julklapp då??
Finns en sak jag önskar mej men det kan inte tomten fixa...
Å det är inte snö tills imorgon eller SM GULD till Färjestad.
Någe annat är det... :)

Imorgon kommer tomten....

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad önskar du dig då? Om inte ens tomten kan fixa det?

Per Noremalm sa...

Anonym: Det är min hemlis.. ;)