tisdag 16 december 2008

16 December...

Då va det bloggtime då....
De värsta är ju att det inte hänt så mycke idag. :)
Men kan väl få ihop lite iaf.
Jobbade dagen efter en del byten så alla vart nöjda.
6.45-15.30 va dagens pass.
Vet inte va det är me mej...
Hur trött som helst på mornarna.
Och de första jag gjorde när jag kom till jobbet va att trycka i mej 10 vitpepparkorn.
Ev magsjuka på en annan våning.
Och det vill jag inte ha.
Annars va det en rätt bra dag.
Mest dramatiska va nog besöket vi fick.
Vi fick studiebesök från Karlstad Kommun.
De ville kolla vårt nya larm.
Å de sååå impade. :)
Nu va det ju syrran till hon jag jobbade med så de vågade väl inte va annat än imponerad.. :)
Efter jobbet va jag ner en sväng till stan och grejade en sak.
Fyy. Imorgon är det bara en vecka kvar tills...Ja ni vet.
Ska tillbringa julafton*enda lediga dagen nästa vecka* i Forshaga hos syrrans familj.
Vi får hoppas alla är friska bara.
Går ju en massa förkylningar och magsjukor lite var stanns känns de som.
Märks vad som händer...

Gonatt på er...

// Per

Inga kommentarer: