torsdag 4 december 2008

Men tack för den då...

Ja då var det torsdag och sista lediga dagen innan jobbhelgen då.
Jag skulle ju vart ledig imöra också för julbordet som jag väntat på länge nu.
Men mer om det senare... ;)
Igår när jag skulle lägga mej fick jag värsta frossan.
Frös som f*n. Låg och skakade ett bra tag innan jag vart varm.
Täcke och filt som gällde.
På fm idag va det inte mycke som hände här.
Tvättade byxorna jag hade tänkt på julbordet.
När jag skulle dra mej till apoteket så ringer Hillevi från jobbet.
Mindra skoj samtal.....
Hej Per. Det blir inget julbord imorgon....
Men tack för den.
Här har man gått och väntat hur länge som helst och så blir det så här.
Anledningen??? *Som jag hört*
Det va bokat fredag och lördag.
Men de fick bara biljetter på lördag.
Kollar man inte så allt är rätt när man får biljetterna????
Nej det kan man göra dagen innan tydligen.
Jaha... Bara å jaga vikarier. Men hur lätt är det då????
Finns ju inga då de flesta är uppbokade på lördag.
Fick in en.... men va hjälper det??? Behövs två ju!!!
Så jag och Caroline får väl slåss om vem som ska gå.
Men jag är inte mycke för att slåss.... :)
Och jag som köpte en tröja för julbordet. ;)
Jag får väl gå på ett eget julbord.
En korv på Statoil eller Mc Donalds kanske? :)))
Någon som vill med???
När jag tröttnat på att ringa vikarier som inte finns så åkte jag till apoteket för att skaffa Panodil.
Sedan handlade jag lite mat när jag ändå va så nära en affär.
Vart lite nötter också...

Som hamnade på toaletten... :)
Sitter och tittar på hockey nu.
Och det är ingen rolig historia det heller.
2-2 just nu mellan FBK-Luleå.
Tappat en 2-0 ledning.
Jaja... Går väl åt skogen som allt annat känns det som. :/

Ha det gôtt..

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Gaska upp dig nu Per.
Efter regn kommer solsken :)