torsdag 11 december 2008

Snö...

Ja då va snön tillbaka då.. :)) Jippi!!!
Det gillar jag....
Men tyvärr så stannar den väl inte så länge.
Fast just nu är det hur mysigt som helst ute. Ljust och fint.

Parken där jag bor....
Idag fick jag finbesök av lille Johan.
Syrran skulle lämna Pontus hos frissan.
Så jag fick passa Johan. Han skulle käka plättar.... trodde mamma iaf.
Fick i han lite. Sedan så skulle han leka med morbror Per.
Men när jag skulle äta jag med då passade det att äta.

Man måste vila sej ibland när man leker med morbror Per. :)
Vilan varade ca 2 sekunder. Sedan va det full fart igen.
Men det vart inga tomtar som fick sätta livet till.
Men syrran slog sönder en ljusstake... :)
Imorgon blir det tomtegröt på jobbet.
Så jag slipper äta frukost hemma innan jobbet. :))
Jobbar till 15.30. Sedan är det helgledigt.
Inga planer alls just nu...
Jag kanske ska skriva upp mitt schema nästa vecka så ni har koll på mej. ;)

Ha det bäst...

// Per

Inga kommentarer: