söndag 5 oktober 2008

Zzzöndag...

Då va jobbhelgen slut.
Även jag är helt slut.
En jobbhelg på Sveagatan tar på en.
Man är totalt tom i huvudet. Mer tom än vanligt t.o.m . :)
Det har vart en lång helg. Klockan har gått fruktansvärt långsamt.
Känns som någon hängt i visarna hela helgen.
Hoppas jag inte glömt allt för mycket.
Dagpersonalen får väll skälla på mej annars. :)
Men nu är jag ledig fram till 16.15 på tisdag.
Ska bli gött att va ledig lite.
Imorgon måndag ska jag försöka ta mej till gymmet.
Tänkte även sola lite. Kan ju va skönt när vädret är som det är.
Regn och åter regn. Lite sol vore inte fel.
Hade även tänkt ta mej till Kil för att hämta sakerna från Ullared som mamma och pappa köpte när de va där.
Det får blir en tvättmaskin också med jobbkläder om jag ska ha något rent tills på tisdag.
Nej...Nu tar jag natten tror jag.


Bild från jobbet igår...

Godnatt.....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att du bloggar igen......Kram på dej ...Helena...ler