lördag 11 oktober 2008

Per på turné...

Idag har jag vart på mini turné. :)
Tog och styrde kosan mot Forshaga och syrran.
Tvungen och kolla läget hur hon mådde.
Hmm. Lite klen är hon allt söstra mi.
Får väl se va de hittar på till måndagen då hon ska tillbaka till sjukhuset.
Blir väl rtg iaf.
Efter jag vart hos syrran körde jag till Kil och mamma och pappa.
Med andra ord sitter jag i Kil och bloggar.
Har skaffat mej en bärbar och en liten "dongel" så nu surfar jag vart jag vill.
Blir kvar här över natten.
Meningen är att jag ska köra innebandy imöra men just nu ser det mörkt ut med det.
Har en fot som krånglar. Fråga mej inte vad jag gjort...
Gör ont under högerfoten. Syrran sa det va inflammation när jag sa att jag har väl fått en propp i foten.
Så det blir nog inge sportande för mej imöra. :(
Nu blir det stjärnor på is tror ja....


Lovade ju en egobild....Här är den. :)

Ha de gött...

// Per

Inga kommentarer: