tisdag 7 oktober 2008

Sliiiten....

Jag är sliiiten....
Känns att jag gjort helgen.
Man är verkligen inte människa efter de där grispassena rent ut sagt.
Tyvärr så blir folk runt om mej drabbade pga mitt humör som inte är på topp efter jobbandet.
FÖRLÅT.... :(
Var iväg på gymmet och tog ett pass innan jag skulle börja jobba kl 16.15.
Vart av med 1096 kcal idag. Blir väl inget kvar av mej. ;)
Får väl se om jag ska ta och köra något imorgon eller om det blir vilodag kanske.
Sedan va det bara hem å i duschen och dra mej mot jobbet.
Och där va det lika stimmigt som det brukar.
Måste komma ihåg imöra att jag ska kolla med chefen om jag måste gå på medarbetsamtal kl 13.00. Känns inte så aktuellt nu när det ska bli Carema(Reklam...Får skicka en fet räkning till Jenny tror ja) ;)
Märks om jag slipper samtalet iaf.

Johan 2/10.

Nu blir det natten. Zzzz.

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

All reklam är bra!!! Tack för detta. /Jenny

Anonym sa...

vilket bustroll i soffan...ler...kram Helena