fredag 31 oktober 2008

0 koll...


Då sitter jag bänkad här då....
Fredagen drar sej mot sitt slut.
Jag är nog lika slut ja tror jag.
Min dag började ju lite lätt rörigt.
Va nog inte långt från att jag försov mej kan ja säga.
Vet inte hur många gånger jag stängde av larmet imorse.
Men jag va där 5 minuter innan jag jag skulle börja.
Men sedan så började det jobbigt.
Nattpersonalen började fråga vad jag gjorde där..
Ööö..???
Jag har ju en A tur sa jag då..
Nej Per. Du har B tur ju...
Vaa??
Jag fick helt enkelt kolla boken där schemat står...
Hmm. Jag hade ju en A tur enligt min almenacka..
Kollade igen.
Men...!!!
Vem har skrivit B turen först i almenackan på jobbet???
Kom fram till slut att jag hade A tur och inge annat.
Bara att jobba till 15.30.
När jag jobbat klart så gick jag med och kollade "banken".
Sedan gick jag och köpte tv bänken. :)))
Kommer om en vecka ungefär.
Hoppas det kommer bli bra.
Ska lägga ut kort på lägenheten här när jag fått tv bänken.
Hann iväg en sväng till gymmet och svettades lite.
Imörgon blir det middag i Kil.

Hörs....

// Per

Inga kommentarer: