söndag 19 oktober 2008

Panik....

Vem ringer nu????*Min tanke då det börja föra väsen här imorse*
Klockan va 9.40....
Då ringer syrran å frågan om de kan lämna in voffen Pontus när de ska till Ikea.
Syrran skulle oxå dit tydligen.
Så då va det bara att gå upp och börja röja och fixa iordning sej..
Tvätthögen på tvättmaskinen fick va. Hann inte med den. :)
Jag va ju mer än halvdöd ju...
Kan det va att jag jobbat 6 av 7 dagar denna veckan kanske???
Som sagt va... Nytt Ikeabesök denna gång med mamma och pappa och syrran med hennes familj.

Inte bara jag som va trött idag...

Men väl på Ikea vaknade Johan..

Efter Ikea så kom de fram till att vi skulle åka till Kil.
Å jag som skulle käka mat på Ikea.. :))
De skulle sätta upp de nya överskåpena som de köpt.
Jocke skulle hjälpa dem.
Så det va bara att åka å hämta bilen...Å datorn.
Så det vart inget med besöket som jag skulle få.
Med andra ord röjde jag i onödan imorse.. :)

I Kil så vart jag av med datorn....

Vart mat i Kil istället. Det gick lika bra det.
De fick upp skåpena där de skulle. Själv så tände jag brasan och satt där.
Imorgon blir det jobb igen efter en hel dags ledighet.
6.45-15.30....
Efter det blir det att rusa till frissan.
Nu får det va nog med bloggande för idag.... :)

Har man gjort något mer är 16500 gånger känns det konstigt när man inte gör det mer...

Godnatt på er...

// Per

Inga kommentarer: