lördag 4 oktober 2008

Lååång lördag.

Ang. mitt förra inlägg så är det fruktansvärt att sådant händer i verkligheten...
Åter till min dag.
Har vart 11.25 timmar på jobbet.
Det har varit en grymt lååång dag. Tiden har gått väldigt långsamt.
Har väl vart det det gamla köret med hygien, påklädning, blöjbyte och matningar. :)
Jag har även klippt 80 naglar. :)
Idag va det det hockey igen och även idag utan mej framför TV:n.
Så det kunde inte bli annat än förlust. :(
Denna gång mot Modo.
Detta innebär att jag tippade fel.
Trodde ju att de skulle slå Modo. Grrr.
Nu ligger jag på 12:e plats delad med 163 andra tippare. :))
Nästa hemmamatch blir mot Linköping.
Någon med tips hur jag ska tippa?
Nu blir det mat och sedan sängen. Jag börjar kl 8.00 och slutar 21.00.


Ni har väl käkat kanelbullar idag???

Natti natti på er...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tips: 1-7. :)

Anonym sa...

Ler.....rätt lag vann....he he he...kram Helena