tisdag 28 oktober 2008

Mer ledigt..

Tisdag och ännu en ledig dag...
Vaknade upp av att Pontus hoppade upp i sängen och tvättade mej i ansiktet.
Sedan tog vi och sov en stund till.
Och det såg typ ut så här... :)

Zzzzz....

Ja vi vaknade till slut iaf. Då va det dags för frukost.
Sedan skulle vi dra till syrran. Hon hade inte träffat Pontus på en vecka.
Men innan vi kom iväg så va det visst en som satt väldigt fint för att få belöning.

Pontus sitter fint. :) Godisdags kanske?

Sedan drog vi till Forshaga.
Jag skulle hämta Johan på dagis kl 14.00.
Men innan det va dags så va jag tvungen att få lite värme i huset deras.
Så jag tände deras öppna spis. Efter ett tag så vart det varmt och skönt.
Johan vart lite förvånad när världens bäste morbror kom och hämtade han. ;)
Sedan så gjorde Johan datapremiär.
Han gjorde värsta succèn då han visade sej i camen på msn... :)))
Problemet va ju att han käkade banan och va full av det på fingrarna.
Ingen höjdare när han ville sköta skrivandet... :)
Vi fick med oss två provkort från dagis.
De hade ju tagit kort där för ett tag sedan.
Jag säger en sak....
Ett under att han tittade framåt. ;)

Så här såg Johan ut på "dagiskortet" de tagit på dagis.
De ska välja ut ett av dessa tydligen.
Efter jag och Pontus vart i Forshaga så åkte vi till Kil igen.
Pontus ska bo där ett tag till.
Jag va tvungen att dra vidare till Karlstad nästan direkt.
Det va dags att spela innebandy igen.
Allt för idag.....

Ha det gött.

// Per

Inga kommentarer: