onsdag 8 oktober 2008

Inte min dag...

Suck...
Det är verkligen inte min dag idag.
Jag trodde ju att jag skulle på medarbetsamtal idag kl 13.00.
Nu visade det sej att det va imorgon jag skulle på det.
Men då har jag byt tur så det skulle krocka med samtalet. :)
Efter lite jagade efter chefen så kom vi fram till att vi skiter i samtalet...
Jag tog och slängde på en tvättmaskin med träningskläder i förmiddags.
Jättebra idé...inte nej.
För i ett par skjorts låg denna rosa lapp med datum på som jag skulle visa upp på gymmet
Va iväg och tog ett pass idag också. Imorgon blir en vilodag iaf.
Och jag fick visa upp lappen.
Hon skratta åt den. Förstår inte varför. :)

Gymlappen....

Kvällen på jobbet va rätt lugn. Inget utöver det vanliga.
Men inte så kul när tvättstugan ser ut så här.....

Älskade tvättstugan på jobbet...

Annars hoppas jag min syrra blir frisk snart som ligger på sjukan. :(
Krya på dej söstra mi.

Ha de bra....

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj jisses, det där ser ju nästan värre ut än på 4an :P

Anonym sa...

Det där var verkligen ingen rolig syn.....puh!!!!...Då ser det en aning bättre ut i våran tvättstuga på jobbet...kram helena