måndag 27 oktober 2008

Ledig måndag....

Ja då sitter jag här och skriver igen då. :)
Har hamnat i Kil ikväll. Blir kvar här över natten.
Ska ta med mej voffen Pontus till syrran imorgon.
Va ett tag sedan han fick träffa sin matte som är hemma i Forshaga och sjuk.
Jag får väl kolla in Johans alla tänder också. :)
Han va till tandläkaren idag.
11 st tänder har han tydligen fått nu. :))
Idag har vart en riktig slappardag.
Men va iaf till gymmet och körde ett pass på natural runnern.
*Svettigt*
Hann tvätta lite innan jag drog hit också.
Så lite nytta har jag allt gjort.
Från det ena till det andra nu.....

Finns vissa saker som gör mej riktigt arg.
Så här får ni min egen lista.. :)

Min HATLISTA!
*Pedofiler.
*Våldtäcksmän.
*Rattfyllon.

Säger bara....fy f*n.

Dagens post....

Fick hem dessa i brevlådan idag....
Någon som vill med på bio??

Ha det gôtt....

// Per

Inga kommentarer: