fredag 17 oktober 2008

Nu jäklar...

Nu får det fan va nog!!!
Nu tänker jag inte må piss längre.....
Jag ska sluta tänka.....
Mår bara dåligt av det.
Det är som det är här i livet och det får man leva med.
*Tänker inte mer*
Igår mötte ju Färjestad Linköping.
Jag HATAR verkligen LHC.
Beror på lite olika anledningar...
Resultatet vart 4-0 till LHC. Jaja.
FBK får väl köra skiten ur dem till slutspelet istället... :/
Idag har jag vart på Ikea med en kompis.
Vart en del värmeljus och en ostkupa. Måste ju finnas hemma när man sitter här och myser i höstmörkret.
Blir verkligen "natta" tidigt ute nu.
Kolsvart med andra ord.

Blir nog ett Ikeabesök på söndag också. :)
Men med mamma denna gång.
Ikväll så blir det jobb.
Det är ett extrapass. Ovanligt va???
16.15-21.15.....4,45 extra.
Vart mer eller mindre övertalad att jobba kvällen. :)
Gör även extra imorgon lördag. Då blir det 11,5 timme extra.
Längtar tills det är lön..... :)
1 vecka kvar nu bara.*Nyfiken*
Lite nyfiken på va mycke 44 timmar extra blir i pengar.
Är sååå sugen på en ny TV bänk.
Ska bli en i oljad ek som matchar soffbordet är det tänkt.

TV bänken ser ut så här....
"Lite" taskigt kort men men. :)
Blir bättre när jag har den på plats.
Hehe.
Måste komma ihåg att påminna chefen eller resurs Anna att jag ska ha ett helt häft med rikskuponger nästa månad. Måste ju börja hamstra då inte Carema har någon sådan förmån.
Så det får bli ett helt häfte. :)
Har precis beställt klipptid nu. :)
Måndag kl 16.00 fick jag en tid.

Ha de...

// Per

Inga kommentarer: