torsdag 23 oktober 2008

Inget sova idag heller...

Hmm. Det vart ingen sovmorgon idag heller.
Syrran smsade och ringde 2 gånger innan klockan var 9.00.
Lille Johan hade blivit inlagd på sjukhuset igår kväll tydligen.
Han har ju kräkts och haft sej ett tag. De besökte vårdcentralen som sa att det va en reaktion på medicinen som han käkar för öronontet.
Kräkningarna gav inte med sej och till slut så ringde de till sjukvårdsupplysningen.
De skulle åka till sjukhuset. Och där vart han inlagd.
Skulle få dropp. Men det va inte lätt att sätta nål på en uttorkad Johan.
Det vart typ 10 hål i han innan det gick bra....
Så han är väl som en nåldyna nu. :)
Jag lovade i ett svagt ögonblick iaf då jag vart väckt att jag skulle köra hem syrran efter hon vart och hälsade på Johan.
Syrran hoppar ju på kryckor efter sin operation...
Johan har allt världens bäste morbror.. :)
Jag tog och åkte till Johan där på avd 12 på CSK i Karlstad.
Han log och sov när jag kom dit.
Men till slut så vaknade det lilla charmtrollet.... :)
Då skulle han leka....
När jag skulle köra hem syrran så svängde vi in och tog en lunch efter vägen. :)


En sjuk Johan....

2 sjuklingar i samma familj....

Min lunch idag.....

Efter att jag kört hem syrran till Forshaga så åkte jag hem och bytte om till träningskläder....
Det va dags att träna igen. :)
Idag vart det 1 timme på cykel.
Hann "åka" 2.8 mil.
Tror jag vart av med lunchen iaf...*hoppas på det iaf*
Hade tänkt jag skulle lägga in räkningarna med jag skjuter upp det tills imorgon.
Det är så fruktansvärt tråkigt med alla siffror.... :)
Måste även fylla i en lunta med pappar från sjukhuset också.
De vill ha en uppföljning av min diskbråcks operation.
Det har vart en del sjukhusbesök för släkten Noremalm iår.
Och det är ju inte klart än. :/

Ha det bra....

// Per

Inga kommentarer: