måndag 20 oktober 2008

Full fart idag....

Då sitter jag här efter ännu en dag i mitt liv.
Har vart en ganska bra dag....
Jobbat dagen idag. Är verkligen cirkus på jobbet.
Tanterna är lite lätt snurriga . :)
Va en som sa...
Vart har du varit älskling när jag skulle göra iordning henne för dagen.
Hmm. Vad svarar man på det?? :)
Jag åkte på att va med på nån vårdtyngdsmätning tror ja det hete.
Va nån biståndsbedömare som frågade massa frågor om våra boende.
Slutade 15.30. Sedan va det bara att hem och byta kläder och rusa till frissan.
Gött å bli av med lite hår. :)
Efter det gick jag hem och käkade lite mat.
Hade tänkt och gå och träna efter maten.
Kom till gymmet men trodde jag skulle blåsa bort.
Riktigt ruskigt höstväder här i Karlstad idag.
Det vart 40 minuter på Natural Runnern eller Vassberg som jag kallar den.
Skönt att va tillbaka i träningen.
Gick riktigt bra trots att jag haft ett uppehåll på en vecka.
Sedan la jag mej i solariet. Såååå skönt att bara slappna av å somna. :)
Nu ska det bli ordning på tränandet. Ska hålla mej iform.
Ska inte bli nån gubbe med mage som putar ut.
Imorgon blir det innebandy är det tänkt.

Nyklippt och solad...*hatar egokort*

Allt för idag.

// Per

Inga kommentarer: