fredag 10 oktober 2008

Ôrk int mer.....

Äntligen helg...
Nu orkar jag knappt mer...
Jag är så fruktansvärt trött.
Imorse va jag så trött så jag mådde illa.
Ville bara ligga kvar i sängen och inte gå till jobbet.
Men 06.45 satt jag där och fick rapport från nattpersonalen.
Och 15.30 gick jag hem. Hade inte orkat längre.
Är rätt trött på jobbet just nu....
Vet inte vad jag ska göra. :/
Efter jobbet tog jag och begav mej till sjukhuset för att hälsa på syrran.
Men va möter jag i korridoren på väg till avdelningen??
Jo...Jocke och lille Johan.
Där.... säger Johan och vinkar till mej. :)
Jocke säger att syrran är på väg hem på permiss.
Jahaa....
De hade tydligen glömt att beställa en magnet rtg åt henne och personalen hade gått hem för helgen.
Så det va bara att vända och åka hem igen.
Idolkväll i soffan vart det då= halvsovande Per.
Men en sak har jag kommit fram till.
Iår vinner en tjej.
Killarna sjunger inge vidare. Tycker iaf jag.
Men jag är ju ingen musikexpert.
Jag är ju ett fd buggproffs...som aldrig vann SM. :)
Nu är det paus i sjungandet. Och jag kommer nog somna på riktigt.
Annars så har "festgruppen" fått fram ett datum för en ny personalfest.
Men då jobbar jag kvällen. :/
Får va allt för idag.
Ni får klara er utan bild idag. Men vem vet....
Ni kanske blir plågade med en egobild imöra. ;)

Ses....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja inte fan ringer du mig om ni vill ha roligare på våningarna...hahah SYNNN att du inte såg mig när ja flyttstäda, du skulle ha dött för jag e ganska dvärgoch stog i dom ohyggligaste ställningarna i detta städ så DÄR hade du kunnat roa dig hahahahah. så ring förfan mig när ni behöver vikarier....jag e ganska rolig ibland också:P