måndag 13 oktober 2008

Färdtjänst...

Då var det ny vecka och nya friska tag då. :)
Kolsvart när man gå till jobbet på morgonen.
Hur kul är det då??
Men det blir väl bättre när det blir snö.
Men det dröjer väl ett tag till innan det blir vitt...
Jobbade en dagtur till 14 idag. Men man kommer aldrig därifrån då.
Är för knappt med arbetstid till 14.
Min fot krånglar lite än faktiskt.
Gör mest ont när jag är stilla. Är på insidan av foten som smärtan sitter. Typ vid hålfoten.
*Pekar*:)
Jaja. Skit samma. Det går väl över....
Ska försöka hålla mej lugn med träningen.
Iaf imorgon också. :)
Efter jobbet drog jag upp till syrran.
Men tror jag ska sluta hälsa på henne.
Nu stod hon klart för ännu en permisson när jag kom dit.
Helt otroligt....
Hon skulle va inne kl 8.00 imorse.
Å vad har de gjort idag då?
Ingen rtg iaf. Ingen tid finns säger de.
Landstinget i Värmland i ett nötskal.
Bli aldrig sjuk om du befinner dej i Värmland.
Va har de gjort med syrran idag då?
Tagit 2 rör med blod.
Fast hon stack henne 3 ggr så lite för pengarna fick hon iaf.
Hon ska va tillbaka kl 7 imorgon men de vet inte om det blir någon rtg då heller.
Så jag fick helt enklet va hennes färdtjänst occh köra henne till Forshaga.
Va inne och hejade på sjuklingen nr 2 i familjen i Forshaga. Lille Johan har feber igen.
Det är ju inte första gången han är krasslig.
Och inte den sista heller....
Sitter och funderar på om jag skulle slänga upp lite bilder här på lägenheten. För er som inte har Facebook och kan se bilderna där. :)
Får se vad som händer längre fram.
Nu får det va nog för idag...

Godnatt på er...

// Per

Inga kommentarer: