torsdag 16 oktober 2008

Torsdag...

Sitter här på rasten och väntar på att få dra igång igen.
Min arbetsdag har väl vart som det brukar va.
Orkar inte engagera mej så mycket känns det som.
Men har väl gjort det jag ska. Jag går som i en bubbla.
Har vart och hämtat två tårtor till en av våra boende som fyller år idag.
Hurra hurra. :)
Min syster har fått din "dom" nu.
Hon ska opereras.
Men andra ord så har hon 2 operationer på 14 dagar.
Hade ju en knä operation planerat sedan tidigare.
Och nu den där gall operationen. :(
Å lille Johan har tydligen öroninflamation...
Noremalms är klena på ett eller annat vis tydligen.
Ikväll blir det tvätt och hockey skulle jag tro....


Han som inte är på topp....

Åter till jobbet...Suck. :(

Ha det bäst...

//Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom igen nu Per. FBK vinner nog ikväll.. :)