måndag 6 oktober 2008

Ledig måndag...

Ja då va det måndag och en ledig dag.
Imorse när jag vaknade va jag såå laddad för träningen.
Men när jag fått på mej träningskläderna så kom jag på att det är måndag....
Då är det lite krångel med skåp på gymmet.
Är nån städning eller va det är. Öppet som vanligt efter 14.00.
Så jag hann tvätta lite kläder och diska och ha mej. :)
Väl på gymmet så vart det "Vassberg"och cykeln.
30 min på "Vassberg" och 20 min på cykeln.
Vart av med 832 kcal. :)
Nu måste jag försöka fortsätta att träna och inte lägga av.
Är inte så kul när man är ensam och tränar.
Man skulle ha någon träningskompis.
Efter träningen så la jag mej i solariet.
Sover sååå gött i solen. :)
Sedan drog jag till Kil för att hämta Ullaredsgrejerna.
Å där fick jag kolla lite extra på vägskyltarna...
Där hade de fått lite nya sedan jag va där sist.
40 och 60 skyltar. :)


Ullaredsgrejerna.....

På återseende.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaffö hängde du inte med på thaien för då?
:)