söndag 26 oktober 2008

Jag älskar dej....

Jag älskar dej....
Så sa en boende till mej ikväll.
Hon höll nästan på att börja gråta.
Så glad vart hon när jag skulle hjälpa henne för natten.
Ja ibland kan man gör någon glad med så lite som att hjälpa till med att fixas till för att få sova för natten.
Jag har som sagt va jobbat hela helgen.
Fredag till söndag=27 timmar. :)
Liiite seg är jag nu. Men nu är jag ledig två dagar.
Ska bli gött. Hoppas jag får sova ut imorgon. Kan behövas känns det som nu.
Planer för dessa lediga dagar??
Jodå. Några finns det väl...
Tvätta arbetskläderna, träna på gymmet imorgon och innebandy på tisdag, ev beställa TV bänken.. :)
Drar till Kil imöra skulle jag tro.
Måste ju testa nya dataväskan. :)))
Kanske kika till syrran en sväng också. Som mår skit rent ut sagt.
Annars så är räkningarna betalda nu och pappret från landstinget ang min diskbråcksoperation klar och lagd på brevlådan.
Va typ 100 frågor om vad jag klarar i arbetet och om jag har ont och så.
Men jag känner inget av att jag varit opererad i ryggen. :)
Känns rätt gött faktiskt.
Nu får det va nog för idag....

Godnatt på er alla som läser denna blogg. :)

// Per

Inga kommentarer: