onsdag 22 oktober 2008

Godmorgon...


Ja då va det morgon då...
Telefonen ringde här kl 7.00.
Det va syrran som undrade om jag kunde hjälpa henne med att skjutsa henne till sjukhuset för operationen.
Johan har åkt på magsjukan. Så Jocke va tvungen och va hemma men sjuklingen.
Och snäll som jag är så klart jag hjälper henne med det.
Så det va bara att åka och hämta henne och köra in henne.
*Håller tummarna för ett bra resultat*
Nu när jag är hemma igen så har jag kört igång en tvättmaskin.
Det blir nog två maskiner till idag skulle jag tro. :)
Om mina planer funkar idag så ska jag gå till Nautilus och köra ett pass oxå.
Det blir ju inget i helgen då jag jobbar hela helgen. Det är min ordinarie helg.
Så inget extra denna gång. :)
Godmorgon på er....
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå där. ska ingen av er på huset med på personal/halloweenfesten?

Anonym sa...

Mikaela: Nej.Det är ingen som ska med från vån 3 nej. Jag jobbar kvällen. Och de andra har ju höstlov med sina barn.. :)