onsdag 29 oktober 2008

Hänt något???

Ja då sitter jag här då...
Med kvällsfika, levande ljus och bloggen igång.
Det är väl tänkt att jag ska skriva lite vad som hänt idag.
Ska jag va ärlig så har det inte hänt något så mycke alls idag.
Har jobbat kväll ikväll.
Det va riktigt lugnt på jobbet ikväll.
Det mest dramatiska va nog en stickning som krånglade.
Kan ju säga att jag inte rätt person att frågan när det gäller stickningar och sånt. :))
Imorgon ska jag jobba med en nygammal personal.
Hillevi har fått ett vikariat på våningen när en annan ska byta våning.
Grattis på dej Hillevi. :)

Myskväll på Strandvägen.....

Har fått frågor ang denna text...

Finns kärleken?
Finns det en kärlek till alla?
Borde inte alla få ha någon att älska?
Någon att få visa sin kärlek till.
Någon att få vara lycklig med.
Frågan är bara vart kärleken finns?
Kärleken ska ju va något vackert.
Kärleken ska man va två om.
Alla behöver bli älskad av någon.
Alla behöver närhet och värme av någon.
Någon som ska vara kärleken.
Men var finns denna någon?

Ja det är jag som skrivit detta.
Det va tankar som flög runt i huvudet på mej en gång när jag inte mådde så bra.
Jag är ju ingen"skrivare" så jag vet inte hur sånt ska skrivas. :)

Allt för idag...

// Per

Inga kommentarer: