tisdag 14 oktober 2008

Bänkad...

Jaha...Då är jag bänkad i soffan då.
Här är värmeljusena tända så mysfaktorn är på topp.
FBK möter HV 71.
Jag har tippat FBK seger. :/
Får väl se. En ren chansning.
Men just nu står det 1-0 till FBK. :)
Har hunnit greja lite här innan. Diskat och tagit bort blommorna på ballkongen.
Har även tagit in stolsdynorna.
Så nu är det klart för vintern där ute.
Har vart nere på stan och slängde på ett brev.
På jobbat har jag fått mej en "ny"sysselsättning känns det som.
Tagit blodprov idag igen... :)
Snabbsänka denna gången.
Kul att göra lite andra grejer än det vanliga köret.


Lyckat resultat igen... :)
Ni kanske under hur det gått med syrran?
Idag har hon fått gjort den där rtg hon väntat på.
Svar kommer imöra så nu är hon på permiss igen. :)


Så här det nya datorn ut föresten.....
Nu blir det att fortsätta se på hockeyn.
Efter det ska jag väl ta natten.
Imöra har jag sovmorgon... :))
Höres imöra....
//Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fan Noremalm. :)

http://www.apple.com/macbook/

Anonym sa...

Gött att FBK tog hem segern idag då!! :)