tisdag 21 oktober 2008

Tisdag igen....

Tisdag igen....
Å jobb å jobb. Jobbat dagen idag. Och som vanligt 6.45-15.30.
Känns som jag gör den turen hela tiden. :)
Det är sååå trist efter 14.00 när den andre går hem och man ska va själv med "vildarna".
Är lite trött på tjatet de håller på med. Gör jag rätt nu...??? Blir det mat snart....?? Vart ska jag gå nu...?? Mmmmm.... Och sen kör de igång igen. Hela tiden om och om igen. :)
Säger bara en sak...
Tålamod är en undersköterskas bäste vän.
Imorgon så ska min lillasyster Karin opereras.
Hon skadade sin menisk i ena knät när vi var och lekte i Sunne Vattenpark i sommras. :/
Så imorgon håller jag tummarna för henne.
Ikväll så har jag vart och spelat innebandy.
Gick riktigt bra. Men till slut så tog orken slut.
Foten höll också. Så ni behöver inte va orolig för mej ;)
Ska väl se om jag inte kan ta mej till gymmet imöra.
Tänkte de skulle få sätta ihop ett nytt styrkeprogram till mej. Har ju vart lite så med styrketräningen efter diskbråcket. Har väl vart lite feg. :(
Får ta tag i detta snart känner jag.
Det vart även lite hockey på Tv:n efter innebandyn.
2-2 efter förlängning mot Frölunda på bortais. Rätt ok eftersom FBK låg under med 2-0 efter 1:a perioden.

Nu blir det snart natten här. Natti....

// Per

Inga kommentarer: