onsdag 1 juli 2009

Festivalen i stan...

Ja då va det onsdag och halva första semesterveckan är gjord.
Och idag så kom första regnet på min semester.
Men det va inte mycke till regn.
Och dropparna jag fick på mej va varma. :)
Jag trodde det skulle bli värsta åskovädret men det vart inget av det.
Utan solen kom tillbaka igen.
Men det har inte vart den där tryckande hettan som de vart i några dagar.
Jag har även vart ute och handlat lite.
Mat på Willys och sedan så åkte jag till Stadium och köpte 2 t-shirts och en bromskloss till inlinesena.
Men det är ju typ 100 år sedan jag köpte mina så jag fick göra att litet hemma bygge för att få klossen på plats.
Frågan är om det kommer att hålla eller om jag kommer slå ihjäl mej. :)
Och överlever jag kraschen så får jag väl åka och köpa nya inlines. :))
Nu ikväll så va det Rix Fm festival för hela slanten

Vi va några stycken där...
Nu får de va bra för idag.
Imöra 9.30 blir det till att lämna lite blod.
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Ja i Karlstad kom det varken egn eller åska men här hos oss hade det nog kommit allt, för vattentunnorna var överfulla och strömmen hade varit borta, tur man drog ur alla kontakter innan man åkte till jobbet.
Vore skönt med en störtskur för luften blir så go efteråt, nu är det alldeles för varmt...pust...
Ledig dag idag, då skall det städas och tvättas, så jag håller mig inomhus, där ärsvalt.
'Kram på dej och ha en skön semester.

Per Noremalm sa...

Kicki: De vore ju gött med lite regn. Men bara om det kunde regna på natten och solen skina på dagen. De vore toppen. :)