måndag 6 juli 2009

Chafför till mamma...

Måndag igen och regnet har fortsatt idag också.
Hoppas att ni som klagade på värmen förra veckan är nöjda nu. ;)
Jag vill ha tillbaka solen och värmen nu.
Känns som hösten är i Karlstad ju...
När mamma hade slutat jobbet så drog vi till Karlstad.
En resa på 2 mil. :)
Vi fixade lite grejer till pappa inför fredagens begravning.
Han behövde en ny vit skjorta och en vit slips.
Jag tror jag har koll på det jag ska ha på mej iaf.
Fyy. Ser inte fram emot begravningen. :(
De kommer bli hemskt jobbigt...
Imöra måste jag se om inte jag kan klippa mej lite.
Jag är inte tunnhårig än tydligen.
Måste fixa klippningen innan fredan iaf.
Till helgen blir det Jönköping...
Jag kanske måste öva på stegena lite kanske? :)
De va ju inte igår...
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se där ja, vad är det för steg du ska öva på då? Bugg?

Per Noremalm sa...

Anonym: Buggstegena har jag nog rätt bra koll på men finns andra som jag inte har någon koll på. :))