lördag 25 juli 2009

Lördag...

Idag så gick det bra.
Jag vaknade t.o.m 10 minuter innan klockan skulle ringa.
Mellan 7.45-21.00 har jag jobbat idag.
12 timmar extra. Jag ska ta de timmarna i kompledigt har jag tänkt.
Ska ta ledigt de timmarna till veckan. :)
Torsdag och fredag...
Så jag kommer va ledig onsdag till söndag då.
Med andra ord så blir det en liten minisemester.
Kan ju jag behöva som är så trött på mornarna.
Jag är nog utsliten av allt jobbande. :))
Men det är några dagar kvar innan dess.
7.00-20.00 imöra. 15.00-20.00 på måndag och 7.00-20.00 på tisdag.
Sedan är jag ledig onsdag till söndag. :)
Fast då vill jag inte ha sånt här väder...
Så här såg det ut från vid jobbet idag.
Mindre trevligt väder...
Som ni kanske märkt så har jag börjat käkat lite nya saker som jag inte käkat förr.
Idag provade jag vattenmelon.
Nej jag har aldrig käkat det.
Men det blir säkert flera gånger kan jag säga redan nu.
Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.
Måste ju tvätta lite ibland också.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: