torsdag 30 juli 2009

Jönköping- Västervik...

Då va jag ute på dansturné 2009.
Det va tänkt att jag skulle dansa igår på Fröjden i Jönköping till Wahlströms men det vart inget av det.
Spar mej till torsdag, fredag och lördag.
Känns som det kommer räcka gott och väl.
Det vart matlagning inför Västervik istället.
Bl.a medelhavslasange.
Himla gôtt... Hör av er om ni vill ha receptet.
Ang mitt nya "matliv" så provade jag bl. a keso, rostad majs, torkade aprikoser, böngrodar, sockerärter, kantareller och fetaost igår.
Under eftermiddagen så va jag ute och letade efter katten Pelle.
Hittade dessvärre inte Pelle men en näve kantareller fick jag med mej.
Kollade även till 3 hästar också.
Innan vi rullade till Västervik idag så gjorde vi ett nytt försök att hitta Pelle.
Och idag kom han fram självmant.
Resan till Västervik flöt på bra. Enda stoppet va i ett Sibyllakök.
Nu ligger jag och väntar på att dansen ska börja kl 20.
Wizex och Titanix är det som spelar ikväll.
Kanske ingen höjdare men det blir säkert bra. :)
Nu har ni lite koll på vad som händer me mej så nu får de räcka för idag.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spelar inte Rolandz!? Låter som du äter en massa goda saker.. Hoppas du fick upp luftmadrassen! Ha det!

Per Noremalm sa...

Anonym: Pumpen funkade fint. Tyvärr så va inte Rolandz där men massa andra bra band. :)