torsdag 16 juli 2009

Bulgur och pinjenötter...

Då va det torsdag och snart är semestern slut.
Satt på förmiddagen och kollade hur mitt schema ser ut de kommande veckorna.
Känns som jag jobbar hela tiden fast jag bara har 79%.
Idag har de blive lite "hushålls sysslor".
Under eftermiddagen så åkte jag ut till Ikea och Bergvik.
Fast jag fastnade på Ikeaparkeringen i 2 timmar innan jag kom in. :)
Ikeabesöket va för eventuella framtida köp.
På Bergvik köpte jag bulgur, sallad och pinjenötter. :)

Så här såg det ut iaf...
Nu ikväll så passerade jag 20 mil på inlinesena.
Är uppe i 20.8 mil faktiskt...
Men det går grymt trögt.
Antingen är jag slut som människa eller så har inlinesena tröttnat. :)
Jag trodde att jag skulle klara av att inte besöka jobbet på semestern men imöra måste jag nog dit.
Jag har helt enkelt inte tid att börja jobba nästa vecka. :))
Måste fixa lite så imöra blir det ett besök på jobbet...
Natti natti...

2 kommentarer:

leksing sa...

Testa en ny väg så kanske det går lättare med rullskridskoåkningen, omväxling förnöjer:) nu ska det bli skönt med semester!

Per Noremalm sa...

Leksing: Låter som en bra idé. Tanken har slagit mej. Jag får nog mäta upp en ny slinga.Du får ha en skön semester... :)