tisdag 30 juni 2009

Sol + Kil...

Ännu en dag med sol i Karlstad.
Härligt med lite värme... ;)
Nu ska ni inte klaga att det är för varmt.
Snart så är det slut och då kommer vintern.
Jag tog och la mej några timmar i solen i parken där jag bor...

Detta va min utsikt från handduken idag.
Gamla vattentornet som de har lägenheter i nuförtiden.
Efter jag njutit av solen några timmar så tog jag och drog till Kil en sväng.
När jag kom dit så va det massa hemska moln på himlen.
Men de försvann efter ett tag så det vart lite mer sol.
Sedan kom pappa och tyckte att jag skulle göra lite nytta och inte bara sitta där och slöa.
Så jag hjälpte han att gallra i plommonträdet.
Med andra ord...
Så fort jag kommer till Kil så blir det jobb. :)
Det blir det till helgen oxå.
Då ska det byggas förråd.

Va det någon som påstod att jag är ett glassmonster? :)
Jaa. Jag erkänner...
Jag gillar glass lite grann.
Imöra blir det RIX FM festival på stora torget i Karlstad.
Får hoppas vädret håller i sej.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: