torsdag 23 juli 2009

Hotellet stängt...

Då är jag hemma efter ett kvällspass på jobbet.
Jag har stängt "hotellet" för denna gång.
Så nu är jag ensam här igen.
Igår så va jag och "gästerna" till Mariebergsskogen och tittade på djurena och natur rummet.
En av de stora grisarna hade fått 12 st kulltingar i måndags. :)
Söta små rackare.
Sedan gick vi hem och grillade kött och åt en god sallad.
Ja den var faktiskt god.
Och sedan va det Panna Cotta till efterrätt...
Och jag säger bara...Mums mums. :)
Efter det drog vi till Frykdalsdansen.
De va sjukt skoj att få dansa av sej.
Syrran följde med också så hon fick dansa lite.
Det va Vagabond, Perikles och Scotts som vi dansade till.
Lasse Stefanz spelade på stora dansbanan men de är verkligen överskattade enl mej. :)
Å det vart lite mer mums mums i Sunne.
Måns Zelmerlöw körde 1 timmes show.
Vad ska man säga?
En del får allt.
Han kan sjunga. Han kan dansa. Han ser bra ut enligt tjejerna. Han kan spela piano. Han har inge lån tydligen och sen har han Marie Serneholt.
Vi va hemma 3 eller någe inatt.
Så det vart sovmorgon till 12 idag.
Vi hann med en liten tur runt i Karlstad innan jag fick börja jobba kvällen.
Jag hoppas jag kan få lite bilder skickade till mej från dessa två fantastiska dagarna. ;)
Nu väntar 3 heldagar på jobbet.
Jag hade tydligen en heldag imöra som jag missat.
Lördag och söndag har jag tagit 2 extrapass.
Lördagen tar jag i komptimmar och söndagen blir i pengar.
Imöra börjar jag 7.45 så snart blir det natten här.
Nattinatti...
// Per

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag såg dig med, du var väldigt duktig på att dansa.

Per Noremalm sa...

Malin: Tack...Jag har tränat några år på buggen iaf. :)