söndag 5 juli 2009

Nästan klar iaf...

Idag har vi försökt göra klar stugan.
Tyvärr så har regnet bråkat med oss idag igen.
Stugan är inte riktigt klar.
Det ska läggas takpapp på taket.
Och sedan ska några trädetaljer på plats också.
Efter det så ska de bestämma vad de ska ha för färg på förrådet.
Verkar va det största bekymmret. :)
Vi får väl fixa till det sista under veckan eller så.
Jag blir kvar här i Kil inatt också.
Imöra så ska jag ta med mamma till Karlstad.
Hon skulle ordna lite grejer inför begravningen som är på fredag.
Jag har lite jag också göra innan helgen med det får jag ta på tisdag eller onsdag.
Ha en bra fortsatt kväll...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

E det du på taket????? ;P

Anonym sa...

Najs!

Per Noremalm sa...

Anonym: Det är syrrans gubbe...

John: Ja inte så illa va? Sån får du skaffa dej när du hittat drömkåken. :)