onsdag 15 juli 2009

Blir inte som man tror de ska bli...

Idag ringde min telefon 06.04...
Va pappa som ringde och la på.
Så jag ringde upp och frågade va han ville.
Han hade ringt upp av misstag men tyckte att jag kunde komma och hjälpa till i Kil. :)
Kan ju säga att jag somnade om efter att jag lagt på...
När jag vaknade vid 10 så käkande jag frukost och sedan så drog jag på mej inlinesena.
Jag åkte den vanliga turen på 1.6 mil ut till Hammarö och tillbaka.
Nu är jag uppe i 19.2 mil.
Jag hade tänkt åka en tur ikväll till efter jag vart i Kil.
Men jag vart räddad av vädrets makter.
Efter en dusch , mat och lite vila så drog jag till Kil.
Där fanns denna vilden...

Nyklippt Johan med nyfärgat hår...

Ännu en "toabild" på Johan...
Jag trodde att pappa ville ha hjälp med att klippa häcken men när det va dags så hade han hjälp av grannen.
Så jag hjälpte mamma att tvätta 3 mattor istället.
Här är 2 av dem...
Matta 1...
Matte 2...
Den tredje mattan får ni inte se. Orkade inte ta kort på den.
De fick med andra ord bli mattor istället för häck idag.
Annars så åkte jag på att massera syrrans axlar och rygg.
Hoppas hon överlevde den. :))
Nu blir det natten.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: