tisdag 7 juli 2009

Nyklippt Per...

Är det någon som har sett sommaren?
Den verkar ha försvunnit...
Idag har det vart typ alla väderlekar utom snö. :)
Någon som snott sola i Karlstad?
Vill ha solen tillbaka nu!!
Jaja. Den kommer väl så småningom...
Jag ringde till frissan på förmiddagen och fick mej en tid kl 15.
Så nu har jag fått av mej lite hår.
Men om 7-8 veckor är det väl dags igen.
Tvättmaskinen har gått i omgångar här idag.
Blir en massa tvätt fast man har semester. :)
Idag blir det en bild på mina föräldrar...

Pappa Bertil och mamma Kerstin...
Medans jag sitter och skriver detta så är tv:n på.
Det är 4:an och minnestunden för Michael Jackson.
Han fick en massa skit kastat på sej när han levde.
Men en sak är säker...
Han va en hejare på att få fram hits.
Och jag har en av hans skivor i skivsamlingen här.
Vila i frid Michael...
// Per

Inga kommentarer: