söndag 26 juli 2009

Trött...

Då va 3:e långpasset avklarat...
34 timmar på 3 dagar eller 39 timmar på 4 dagar.
Nu är det bara 2 pass kvar och det är 16 timmar sammanlagt.
Sedan blir det minisemester.
Ledig onsdag till söndag.
Ska bli gôtt dä...
När jag slutat jobbet kl 20 så gick jag hem och körde igång en tvättmaskin.
Nu är nr 2 igång.
Måste hinna få lite rena kläder tills på onsdag.
Känns inte som jag har tid att jobba som jag gör nu. :)
Snart ser jag ut som på kortet nedanför fast detta kortet va taget igår.
Sängdags med andra ord.
Imöra blir det lite sovmorgon iaf.
Men det ska tvättas lite till och packas inför resan.
På onsdag drar jag söderöver.

Godnatt på er...
// Per

3 kommentarer:

kicki sa...

Söderöver, utomlands eller....
kram på dej

Anonym sa...

Kanske en dam och en flytt i antågande??=)

Per Noremalm sa...

Kicki: Söderöver= ca 24 mil. Mer dans Kicki. Vad har hänt med mej? ;)

Anonym: Dam? Lät allt gammalt du. Menar du att jag skulle va gammal nog för en dam? :)
Flytt? Nej... Inga flyttkartonger hos mej inte.