fredag 17 juli 2009

Redan fredag...

Då va det redan fredag och nu är det bara helgen kvar sedan ska jag börja jobba igen.
Å jaa...
Jag börjar få lite ångest.
Va faktiskt till jobbet idag för att fixa ledigt till veckan.
Lika bra å börja med lite ledigt. ;)
Men jag jobbar kvällen på måndag.
Sedan ledig tisdag och onsdag.
Onsdag drar jag till Sunne och rör på mina träben. :)
Jobbar kvällen torsdag och heldag på fredag.
Ledig lördag och heldag söndag.
Blandad kompott med andra ord.
Sitter här och är lite fundersam hur jag ska göra ang. jobbet...
Jaja... Den som lever få se vad som händer.
Sen så får jag önska alla som gått på semester idag en trevlig semester.
Får hoppas att det blir bättre väder än det vart den sista tiden.
Så här känner jag mej ikväll...

Vill inte va med på kort...
Så ikväll så slipper ni kort på mej.
De får va allt för idag.
Tjoo...
// Per

Inga kommentarer: