måndag 13 juli 2009

Hemma i Karlstad igen...

Då va jag hemma i Karlstad igen...
Jag åkte från Jönköping ca 7.45 imorse.
Resan hem flöt på bra så jag va hemma 11.00.
Och jag åkte inte fast i polisens fartkontroll i Skövde heller. :)
Här hemma i Karlstad verkade allt va som det ska.
Solen visade sej från sin allra bästa sida.
Iof så va det sol i Jönköping också. :)
Men nu ikväll så kom regnet här igen. :(
Det har vart några riktigt bra dagar i Jönköping.
Så här va utsikten från lägenheten där jag bodde...

Vättern visar sej bland husen...

Utsikten in mot centrum...
I höger bildkant så gömmer sej idrottshuset som jag besökt många gånger under mina dans år.
Vart ju lite nostalgisk när jag gick förbi den under helgen. :)
Det gick ju faktiskt ganska bra i den hallen.
Vart en hel del pallplaceringar där.
Jag får väl se när det blir någon mer resa söderöver.
Jaja...
Jag får väl nämna det då fast det känns inte så bra.
Jag har gått in på sista semesterveckan nu. :(
Annars så har tvättmaskinen fått jobba lite här idag efter att jag kom hem.
Nu blir det relax i soffan...
// Per

Inga kommentarer: