fredag 3 juli 2009

Fredag...

Då va det fredag igen.
Veckan har sprungit iväg måste jag säga.
Kan ju inte klaga på vädret.
Men idag så kom åskan och regnet.
Va rätt skönt får jag säga.
Men tyvärr så vart jobbandet hos de i Kil drabbat av detta.
Vi kunde inte göra något pga regnet. :(
Hoppas det inte regnar för mycke imöra bara...
Måste ju få upp förrådet ju.
Annars idag så har de väl inte hänt så mycket.
Men jag va till Ikea en sväng.
Hade tänkt och se om de hade kvar sådana där små glassformar eller vad man ska säga.
Sådana man kan göra egen isglass i.
Tänkte att lille Johan skulle kunna göra sin egen "Per glass". :)
Men jag hittade inga.
Jag kom därifrån med en dammsugare istället. :))

Special Edition For Ikea Family By Electrolux...
De kommer en bättre bild en annan dag.
Min gamla är glapp i sladden så jag har vart på jakt efter en ny.
Men jag trodde inte jag skulle köpa en idag. :)
Så är det någon som vill ha städat hos sej så ring mej. ;)
Ni ska få ett litet tips av mej också...
Träna inte när ni lämnat blod.
Jag åkte inlines igår och det va ingen höjdare.
Ett tag så mådde jag inge vidare.
Snurrade och hade sej i huvudet.
Men jag kom hem iaf. :)
Det va allt för idag.
Nu vill jag INTE ha mer regn denna helgen.
Jag ska ju bygga "hus". :)
Tjo på er...
// Per

Inga kommentarer: