onsdag 8 juli 2009

Halvtid...

Då har halva semester gått då.
Shit va tiden går snabbt.
Men jag får väl passa på att njuta av den tiden som är kvar av semestern.
Så här såg det ut från min balkong igår...

Behöver jag säga att Johan är en riktig spjuver?
Klart man kan ha blöjan på huvudet. :)
Detta kort togs i helgen då han va i Kil och härjade hos mormor och morfar.
Kan man få va ifred på toaletten???
Johan äter päronsplitt...
Idag har jag vart hos syrran och Johan i Forshaga.
Det har vart massa bus och lek hela dagen.
När han skulle vila middag...Iaf vad jag trodde så va det jag som höll på att somna.
Johan han lekte och hade sej för fullt.

Två slagna hjältar...

På väg hem efter en dag i Forshaga hos syrran.
Å jag vet... Jag borde le men de går inte på kort. :)
Men live kan jag le i massor... Tror jag iaf. :))
Imöra så drar jag till Kil.
Tänkte först att jag skulle tvätta av bilen men såg på vädret att det kommer nog vädergudarna göra åt mej.
Jag kommer sova över i Kil då vi åker ganska tidigt ner till Åmål på fredagmorgon.
Begravningen börjar kl 11.00.
Efter det blir det kaffe eller något tror jag.
Sedan så styr jag ner mot Jönköping.
Får hoppas vädret är lite bättre. Trist att köra i regn...
De får väl va allt för idag.
Tack för maten förresten syrran...
Ha de gôtt...
// Per

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du göra i Jkpg då? Heja på HV kanske;) Puss på dig

Anonym sa...

Är du säker på att du ska besöka Jönköping då...där måste man heja på HV...

Anonym sa...

Nähä inte det. Vad förskaffar oss den äran med ett besök här i staden då?

Anonym sa...

Ok, dans är vi bra på här nere. Men om du ska lära dig dansa så antar jag att det inte är bugg. Vilken dans och vilken klubb ska lära dig?

Anonym sa...

Aha, är det möjligen en speciell tjej som ska lära dig?;)

Anonym sa...

Å ja, det där tror jag inte en sekund på. Men lyckost henne som får besök av dig, du kan ju titta in till mig samtidigt då;)

Per Noremalm sa...

Anonym 1: Heja på HV? Absolute inte... :)

Anonym 2: Ska försöka besöka Jönköping utan att heja på HV. Tror jag ska klara det. :)

Anonym 3: Jag ska lära mej dansa hade jag tänkt mej. :) Trotts att jag är ett hopplöst fall. :)

Anonym 4: Inte bugg nej. På min nivå krävs det privatlektioner. Får inte bli störda av andra. :)) Vilken dans... Beror på vad det erbjuds för danser. ;)

Anonym 5: Ja den peron vem det nu än är måste nog va speciell. Jag är inte lätt att lära. :) Har gjort många tränare gråhårig genom årena. :)

Anonym 6: Det är en han som ska försöka få ordning på mina fötter innan jag ska göra "succé" på dansgolvet. :) Jag hittar inte någon Anonym på hitta.se så jag har ingen adress. :)