torsdag 2 juli 2009

Blodfattig...

Idag så började jag med att åka till Klaratappen.
Det är där jag lämnar blod...

Innan de tömmer mej på blod så måste jag skriva i denna lapp...
Ca 15 minuter senare såg jag ut så här. :)
Idag har jag verkligen inte gjort något.
Bara slappat och tagit de lugnt hela dagen.
Solen har vart framme men jag har inte solat något.
Jag har bl.a vart på stan och där vart det...
En glass. :))
Men de gällde att äta upp den snabbt.
De vart varmt åt glassen idag...
De vart en kall cola på balkongen också...
Med denna ska jag åka nån dag under sommaren och kolla Karlstads "skärgård".
Nu ska jag käka lite mat. :)
Sedan blir de nog en inlinestur när det svalnat av lite.
Får väl se om bromsen funkar.
Lär ju slå mej rätt bra om jag ramlar. :))
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Ett tips! Ta med dig rullbladen å ta turen till Tynäs med båten. Jättemysigt att sedan "rulla" efter Tynäsvägen! Kram, Marita

Per Noremalm sa...

Marita: Kliver man av vid Christer Sjögren? :)