måndag 20 juli 2009

1:a passet avklarat...

Då har jag klarat av 1:a passet efter semestern...
Här kommer en bild på jobbet för alla mina arbetskamrater som har semester. ;)
Det va inte mycket som hade ändrat sej där kan jag säga.
Och jag måste bara tala om vad en tant sa till mej när hon fick se mej... :)
- Jag tycker om dej.
Go va? :)
Efter jobbet så gick jag hem och började städa lite.
Jag får besök redan imöra är det tänkt.
Va planerat till onsdag men de blir imöra.
Men det är ju bara trevligt.
På onsdag ska de testa dansbanorna i Sunne.
Frykdalsdansen börjar då.
Dessvärre så hann jag inte städa så mycke då jag va tvungen att åka till Doris och Richard för att låna en grej.
Och där vart jag sittande några timmar och pratade.
Doris är en arbetskompis och Richard är en fd arbetskompis.
Så kan de gå... ;)
Nu blir det sängen.
Jag har ju lite att fixa innan det kommer HV fantaster till mej.
Iaf en dem. ;)
Jag tror det får bli en sväng förbi Löfbergs Lila Arena så de får se guldhallen. :)
Natti...
// Per

Inga kommentarer: