måndag 27 juli 2009

Zzzz...

Då va det dags för några rader här då...
Sitter här nedslagen i soffan och är såååå trött.
Känns att jag bott på jobbet de senaste dagarna.
Så det blir inte så mycke bloggande ikväll.
Idag hade jag iaf sovmorgon. Fast jag hade ställt klockan på 8.00 för att köra igång tvättmaskinen.
Tror jag har allt tvättat inför resan nu.
Ska va borta onsdag till söndag.
Frågan är va mycke kläder jag ska ha med mej.
Vet ju inte va det ska bli för väder och så kommer jag svettas en hel del skulle jag tro.
Blir väl till att ta med en massa kläder och se om det räcker.
Nu ska jag betala mina räkningar sedan blir det sängen.
Är så trött så jag somnar snart känner jag men jag måste betala räkningarna först innan jag somnar.
Imöra hinner jag inte då jag har ett 11 timmars pass på jobbet.
Då blir det sängen direkt jag kommer hem skulle jag tro.
Dags för räkningarna då...
Suck...
Ha de gött.
// Per

Inga kommentarer: