lördag 18 juli 2009

Grattis!!

Idag så säger jag grattis till mej och lille Johan. :)
För att jag heter Per Fredrik Noremalm och Johan heter Johan Fredrik Noremalm.
Grattis på oss!!! :)
Kan ju säga att de andra i familjen hade glömt det så när jag gratulerade Johan på namnsdagen så kom de andra på att det va våran dag idag. :)
Sista grillningen på semestern...
Det lät allt hemskt men det är ju inte sista gången som det ska grillas denna sommaren.
Som sagt va... Hamnat i Kil och där fick jag grilla.
Syrran och vilden Johan var också här.
Vi kunde sitta ute på altan och äta men molnen har vart täta idag.
När vi gått in så öppnade himlen sej totalt.
Bara vräkte ner...
Under kvällen så satt familjen Noremalm vid msn och visade upp sej i camen.
Hmm... De kändes så iaf. :)
Hoppas den "drabbade" på andra sidan skärmen klarade sej från mardrömmar.
Har inte så mycket att säga än att imöra så är det sista semesterdagen.
*Det är okej att tycka synd om mej* ;)
Men jag har väl lite sparade dagar så jag ska nog överleva.
Så imöra blir det att ladda batterierna och tålamodet till max för på måndag kl 15 så smäller det. :)
På återseende...
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Stackars "Lelle Per" hade de glömt bort din namnsdag ;( Finns det nåra som tänker på det nu förtiden förutom när det gäller barn ;D

Per Noremalm sa...

Marita: Tur att jag har barnasinnet kvar... :)

Marita sa...

Mina nära å kära kom inte ens ihåg att jag fyllde år förutom Richard´s far ;) Richard trodde jag var född -64, tack ändå, för jag är född -61. Finns inte nån som vet när jag har mina namnsdagar å jag bryr mig varken om det eller mina födelsedagar, vi firar bara om nån fyller "jämt" :D