tisdag 1 september 2009

Safe-doc...

7.00 så va "super" pigge Per på jobbet.
Trodde jag skulle få gå hem 14.00 efter jag lärt upp Inge-Gerd i Safe-doc.
Tjii fick jag...
De började med att Lina på 4:an ringde och sa att jag va tvungen att lära dom där uppe Safe-doc. För han som har hand om det på 4an har inte gjort det han ska.
Safe-doc skulle va utlärt till all personal idag.
Så där rök min rast.
Sedan kom det fram att jag va tvungen att ta bort 4 st från 4:an.
Boende asså.
Och lägga till 4 nya. Tyvärr så funkade det inte som det skulle. Krånglade med 2 av dem jag skulle lägga till.
Får fixa det någon annan dag. Imöra kanske.
Bara peronalmöte då.
Ikväll så va det innebandy.
Jag tog en promenad till hallen.
Passade på att ta några kort.
Har ju vart helt underbart väder idag här i Karlstad.
Förmodar att det vart så på flera ställen i Sverige idag.


Gick ganska bra på innebandyn men mina baksidor på lårena började göra ont.
Till slut gick det knappt att springa så jag gav mej lite tidigare...
Mina ben skulle behöva massage.
Eller "brännsalvan". Men den är på annat håll. :)
Vart en del mål men idag räknade jag dem inte.
Imöra blir det sovmorgon.
Hoppas jag kan få sova lite.
Godnatt på er eller godmorgon om ni nu läser detta på morgonen/förmiddagen. :)
// Per

Inga kommentarer: