torsdag 17 september 2009

Blått...

Jaha...
Där dog TV:n.
Vart blått på hela den stora 32" skärmen. :))

Dags att köpa ny tv tro??
Eller är det bara dags att gå och lägga sej?
Får väl ta å rycka i lite sladdar och sånt.
Kan väl inte va så att min tjockTV gått sönder? :(
Annars har jag jobbat dagen till 15.15 idag.
Efter det gick jag hem och plockade lite.
Mamma och pappa kikade förbi under kvällen.
Men innan de kom upp så va vi ner på stan en sväng.
Har fått nys om en present till åt söstra mi. :))
Får se vad jag ska hitta på...
Nu ska jag "laga" TV här...
Ha de gött.
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla bredbandsbolaget nästa gång ;)... //Lusaken

kicki sa...

Köp en ny tv Per, det har du råd med...32 tum det är ju antikt ju...tom jag som är så gammal har en 42 tums...ha en fin helg nu..kram på dej

Per Noremalm sa...

Lusasken: Jag har Com Hem här. Och det va nog någe vajsing bara för TV:n funkar idag. :)

Kicki: 32" och 100hz ;)Den funkar idag så byte av TV får nog vänta. Man kan ju inte byta för bytandes skull. ;) *Vuxenpoäng till mej* :)