måndag 31 augusti 2009

Anställnings intervjuven avklarad...

Då har jag vart på anställnings intervjuv...
Hur det gick??
Det får jag veta under denna veckan.
Typ max 4 dagar kvar nu eller någe.
Fast det kändes bra fast man vet ju aldrig.
Vi är tydligen 3 som sökt.
Med andra ord så är det en tredje som "smyger" och håller sej hemlig.
När jag åkte hem så började jag känna mej frusen.
Känner inte för att bli sjuk.
Har inte tid med det. Ska ju dans på fredag ju.
Men det är ju några dagar innan dess.
Så här ser mitt schema ut just nu. :))
Tisdag 1/9: Jobb 6.45-13.30. 13.30-14.00 Safe-doc utbildning med vikarie Inge-Gerd. 18.00 innebandy.
Onsdag 2/9: Personalmöte 13.30-15.30. Tvätta bilen om det är fint väder.
Torsdag 3/9: Ev träna på förmiddagen. Jobb 15.00-20.00.
Fredag 4/9: Jobb 7.45-15.15. Dans till Bhonus och Scotts.
Lördag 5/9: Bortrest.
Söndag 6/9: Bortrest.
Ikväll på jobbet har jag vart lite överallt i huset.
Va på 3:an och jobbade som vanligt.
Sen va jag på 4:an och hjälpte dem med medicinerna 2 gånger.
Jag är allt bra snäll jag. :))
Nu får de va allt för idag.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: