måndag 21 september 2009

Träningsvärk...

Sitter här med jordens träningsvärk...
Kollat precis på hockey.
Färjestad mötte Skellefteå i premiären.
Med andra ord så är hockeysäsongen igång för iår.
Resultatet vart 3-2 till FBK.
Det va väl inte världens bästa match men säsongen är lång. :)
Jag har även jobbat lite idag också.
7.45-15.15...
Efter det så gick jag hem och hämtade träningsväskan.
Fast min kropp va inte så sugen på att träna.
Träningsvärken jag har är inte å leka med.
Innebandyn igår tog hårt på min kropp. :)
Men jag brukar va förstörd efter spel i "Gjutaren" som hallen heter.
Det är gummigolv där som suger härligt i bena.
När jag klev upp på Natural runnern så va min tanke...
Hur ska detta gå???
Men jag stod där en timme och det känns gött att jag fixade det.
Nu vet jag inte va jag ska skriva mer. :))
Så nu skiter jag i detta för ikväll...
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: